Friday, November 27, 2009

爬山经验

今天一大早起身看到哥哥正准备出门,
我就八卦的问他:“你去那里哦?”
他答我:“去爬山咯。”
哇靠,他这个答案真让我吓到一下,如果认识我哥哥的人就会知道为什么我那么吃惊。之后我就跟着去了,超级好,哥哥带我出门哦!

今天我挑战的是 “六里村的阿伯山” ,这次是我爬过的第三座山,很爽!
今天真的就了很多汗。。超级累嘞!

(刚开始的入口)

(Fik已经不行了,自行休息)

(超级爱~我拿手机出来,他们已经摆好Pose了)

In the Evening, I go Movie with Hong

My expectation is HIGH before i watch it .. BUT
After I saw it,only can used one word to Describe "Boring"
This Movie was Nothing Special ,<2012> is nicer compare to Twilight !
Expectation is high so make me disappointing with it ..

No comments:

Post a Comment